[ちょっと一息]主顧客様での説明会を終えて/[Take a break]after a meeting at main customer

ちょっと一息、主顧客様での説明会を終えて感じた事についてコメントさせて頂きます。

福島精機株式会社 専務 福島知之です。

先日、主顧客様(工作機メーカー様)での説明会に参加させて頂きました。

2022年度の経営陣の方々の意気込みやお考えを聞かせて頂きました。

「納期対応が出来ないとお客さんが逃げてしまいます」

といったお話をして頂きました。

我々、部品供給側としても、生産性を向上し、短納期対応できる体制作りが必要であると改めて実感いたしました。

今朝は、「ネスカフェ グスト ドルチェ スターバックス ラテマキアート味」を頂きながら、本ブログを書かせて頂きました。

I would like to comment about after a meeting at main customer.

My name is Tomoyuki Fukushima, and I am Managing director in FUKUSHIMASEIKI CO., LTD.

The other day, I took part in a meeting at main customer (Machine tool maker).

I had an opportunity to hear the enthusiasm and thoughts of the management team in 2022.

The top managements gave us the comment of “it we cannot meet the delivery date, the number of customers will decrease.”

As a parts supplier, we realized again that it is necessary to improve productivity and to create a system that can respond to quick delivery.

In this morning, I’m blogging with tasting “NESCAFE Dolce Gusto (STARBUCKS LATTE MACCHIATO)”.

Thank you.