[現場]お客様のご訪問/[Production site]customer visit

先日、お客様が弊社をご訪問下さいました。

福島精機株式会社 専務 福島知之です。

先日、工作機械部品のお仕事を下さっているお客様が弊社をご訪問下さいました。

調達部の部長、課長、以前のご担当者様、現在のご担当者様の4名でご来社下さいました。

お仕事、お忙しい中、直接弊社の様子を見に来て下さり、ありがとうございました。

お客様の会社で、名刺交換などはさせて頂く事はありましたが、椅子に座って、じっくりお話する機会はありませんでしたので、大変貴重な機会となりました。

また、現場の様子や社内の取り組みなどを直接ご紹介する事ができました。

弊社の従業員の皆さんも、取引先の方々に仕事の様子を見てもらえて、喜んでいました。

お客様の要望にしっかりと沿って、喜んで頂けるよう、今後も担当の方とのコミュニケーションを丁寧に行っていきたいと思います。

I would like to comment about customer visit.

My name is Tomoyuki Fukushima , and I am  Managing director in FUKUSHIMASEIKI CO., LTD.

The other day, our customer who give orders of machine tool parts visited our company.

Four people in total of general manager, chief,  previous person in charge and current person in charge of Purchasing Department.

Thank you so much for coming to our company directly.

Before, in customer’s company, I was allowed to exchange business cards, etc.

However, I did not have the opportunity to talk with them while sitting in a chair.

Therefore, it was a very valuable opportunity in this time.

I introduced the state of our factory site and our internal efforts to customers directly.

Our employees seemed to be delighted that customers looked what they are doing.

In order to make our customers satisfied by meeting their needs, I would like to communicate with person in charge politely from now on.

Thank you.